mandag den 12. august 2013

ACE OF FACE INTENSIVE KOHL EYELINER REVIEW





















Eyelineren er i farven carbon sort, den fås også i farverne grafit grå og brun. Den holder i rigtig lang tid, og den er perfekt som en hverdags eyeliner.

Dens cremede konsistens gør den rigtig let at påføre. Jeg har før prøvet eyelinere, der var for hårde til, at man kunne påføre den, så den cremede konsistens er helt klart et plus.

På billedet har jeg både lagt den på min øverste og nederste våde kant i øjet, til hverdag bruger jeg den kun på den øverste våde kant, da det bliver lidt for hårdt med begge dele.

Alt i alt synes jeg, at det er en rigtig god eyeliner til prisen, som er 48 kr, hvilket er rigtig billigt for en god eyeliner, plus at der er gratis fragt. I kan tjekke den ud på Ace of Face's hjemmeside lige her.
-Gerda

(sponsoreret)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar