mandag den 6. maj 2013

NEW IN// H&M

HEJ BLOGGEN!
Så modtog jeg min pakke fra h&m, og hold da op jeg er glad for alt hvad den indeholdet! 
Jeg manglede både en ny bikini og nogle basic ting, så jeg tænkte det var letter at bestille. Men hoved grunden til at jeg bestilte var nok at den bikini jeg gerne ville have var på tilbud.
 her er så den bikini som jeg købte, jeg synes den er viiiiiirkelig flot, og jeg elsker bare koral-pinke farve her til sommer.
 købte også en lidt løs hvid langærmet t-shirt, fordi jeg manglede en og jaaaa den var på tilbud til 40 kr. så hvorfor ikke?
 Ret så kedeligt men købte nogle hvide sokker, jeg syntes bare det ser lidt bedre ud til feks. lave Converse med ankel sokker. Mange plejer også at vælge de der "ballerina sokker" eller hvad man nu ville kalde dem, men har bare hørt de skulle være ret så irreterende at have på.  
IHH, har købt disse blonde shorts og jeg virkelig elsker dem. Jeg syntes bare de er så flotte og endelig fandt jeg nogle, jeg har kigget efter nogle lingene dem vildt lang tid!

-Cecilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar